آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۸۴۴۳۹
در گفتگو ویژه خبری مطرح شد؛

داده‌های افکار سنجی نشان‌دهنده اعتماد مردم به رسانه ملی در جنگ / طبق نظر سنجی ها ۷۹ درصد مردم با دیدن صحنه حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی به شوق آمدند + فیلم

طبق داده‌های افکار سنجی، اعتماد مردم به رسانه ملی در طول جنگ افزایش یافته است، و ۷۹ درصد از مردم با دیدن صحنه حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی، به شوق آمده‌اند.

داده‌های افکار سنجی نشان‌دهنده اعتماد مردم به رسانه ملی در جنگ / طبق نظر سنجی ها ۷۹ درصد مردم با دیدن صحنه حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی به شوق آمدند + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو شاکر‌نژاد، رئیس مرکز صدا و سیما، در گفتگو با ویژه خبری اظهار داشت: "در تمام مراکز افکار سنجی در طول جنگ، داده‌ها نزدیک به هم هستند و می‌توانیم روی آن بایستیم." وی افزود: "شبکه خبر پرمخاطب‌ترین شبکه رسانه ملی در طول جنگ بود که ما تا کنون چنین چیزی نداشتیم."

وی در ادامه گفت: "اولین سوالات ما در مورد منبع کسب خبر بود که داده‌ها نشان می‌داد صدا و سیما بالا رفته بود." شاکر‌نژاد همچنین اشاره کرد که "بعد از رسانه ملی، آمار شبکه‌های اجتماعی داخلی رشد داشته و نشان می‌دهد مردم از شبکه‌های خارجی فاصله گرفته‌اند."

 

کد ویدیو
 
 
عمیدی گفت: نظرسنجی‌ها در طی جنگ نشان داد جامعه ما به یک همبستگی و ادراک عمومی رسید.
 
کد ویدیو
 
 

شاکر‌نژاد افزود: طبق نظر سنجی ها ۷۹ درصد مردم با دیدن صحنه حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی به شوق آمدند.

وی گفت: در نظر سنجی ها درصد بسیار بالای مردم با افکار مختلف اظهار کردند انسجام بین انها بعد از جنگ بیشتر شده است.

 شاکرنژاد تصریح کرد: ۷۵ درصد مردم گفته اند به هیچ وجه نباید انرژی هسته ای را از دست بدهیم این امار در مورد حفظ توان موشکی ۸۵ درصد است.

 

کد ویدیو
 
 
عمیدی، قائم مقام مرکز تحلیل اجتماعی متا، به بررسی نظرات مردم در مورد جنگ پرداخت و گفت: "۷۰ درصد مردم در لحظات اول جنگ معتقد بودند که ایران باید پاسخ دهد."

وی همچنین افزود: "بیش از ۸۰ درصد مردم بر این باورند که آمریکا و اسرائیل درخواست آتش‌بس داده‌اند."

عمیدی در ادامه با اشاره به افزایش اعتماد مردم به نهادهای رسانه‌ای، تصریح کرد: "اعتماد به صدا و سیما پس از جنگ نسبت به قبل از جنگ حداقل ۱۰ درصد افزایش یافته است."
 
 
کد ویدیو
 
 
عمیدی، قائم مقام مرکز تحلیل اجتماعی متا، درباره واکنش‌های عمومی در مورد جنگ گفت: "۷۰ درصد مردم ایران با روایت‌های رسانه ملی در جنگ موافق بودند."

وی همچنین در ادامه نظرسنجی‌های بین‌المللی را مورد اشاره قرار داد و افزود: "طبق نظرسنجی داخل آمریکا، نیمی از جامعه آمریکا معتقدند تاسیسات هسته‌ای ایران در جنگ از بین نرفته است."

عمیدی به گزارش‌های مرتبط با پایگاه‌های نظامی نیز اشاره کرد و گفت: "۷۰ درصد مردم ایران معتقدند پایگاه العدید آسیب جدی دیده است."
 
 
کد ویدیو
 
 
شاکر‌نژاد، رئیس مرکز صدا و سیما، اظهار داشت: "در نظرسنجی‌ها متوجه شدیم که آمار رجوع به ماهواره برای دریافت اخبار جنگ کاهش شدیدی داشته است."

وی افزود: "۷۹ درصد مردم عملکرد دولت در جنگ را مناسب دانسته‌اند، که نشان‌دهنده اعتماد بیشتر مردم به نهادهای داخلی است."
 
 
کد ویدیو
 
 
عمیدی، قائم مقام مرکز تحلیل اجتماعی متا، اظهار داشت: "مردم اعلام کردند هر جا کارآمدی از دولت ببینند، حمایت خواهند کرد."

وی در ادامه افزود: "ما می‌توانیم شکاف‌ها را با کارآمدی پر کنیم."

عمیدی همچنین به نتایج نظرسنجی‌ها در طول جنگ اشاره کرد و گفت: "نظرسنجی‌ها نشان داد که قدرت و عزت برای ایرانیان بسیار مهم است."
 
 
کد ویدیو
 
 
شاکر‌نژاد، رئیس مرکز صدا و سیما، اظهار داشت: "طبق نظرسنجی‌ها، امسال حضور مردم در مراسمات محرم با وجود تهدیدها افزایش یافت."

وی همچنین به موفقیت برنامه‌های رسانه ملی اشاره کرد و گفت: "پربازدیدترین برنامه رسانه ملی در ایام محرم، برنامه 'حسینیه معلی' بود."
 
 
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار