اولين نشست داخلي دبيرخانه دائمي رصد و نقد رسانه ملي برگزار شد
«دبيرخانه دائمي رصد و نقد رسانه ملّي» وابسته به بسيج دانشجويي دانشگاه تهران است كه از ارديبهشت امسال با همايش «يك ريال در مقابل ميليون ها تومان» اعلام موجوديت كرد.
هدف اين مجموعه تشکیل جبهه ي واحد فرهنگی از نیروهای حزب الله در جهت ارزیابی و نقد رسانه ملّي، بررسی و ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان صدا وسيماي جمهوري اسلامي و نقد رسانه ملّي براساس اصول و مولفه های رسانه ي آرمانی انقلاب اسلامی اعلام شده است./انتهاي پيام/