کد خبر:۱۳۷۳۸۰
مجموعه هاي جديد انيميشن در حوزه هنري توليد مي شوند
حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي علاوه برمجموعه انيميشني «شكرستان»، توليد پنج مجموعه پويانمايي جديد را در دستور كار دارد.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، مجموعه انيميشني «دلقك ها» به كارگرداني كامبيز درم بخش در مرحله توليد قرار گرفته است.
همچنين بزرگمهر حسينپور يك مجموعه اجتماعي را ميسازد وطرح جنگي تركشهاي سرگردان نيز آغاز شده است. اين مجموعه طنز را داوود اميريان در 26 قسمت نوشته است.
توليد انيميشن ماني و شهر نقاشيهاي سرگردان با فيلمنامه علي درفشي و كارگرداني عباس جلالي نيز در مراحل پاياني قرار دارند.
شخصيت محوري اين انيميشن كه فضايي شاد و كودكانه دارد، كودكي به نام ماني است كه نقاشيهايش زنده ميشوند و براي شهر گرفتاري درست ميكنند،هر قسمت از انيميشن ماني و شهر نقاشيهاي سرگردان در 13 دقيقه توليد ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا