عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفتوگو با «خبرگزاري دانشجو»:
كساني كه به آرمانهاي انقلاب خدشه وارد كردند از ملت عذرخواهي كنند
تابش با اشاره به اينكه كساني كه به آرمانهاي انقلاب خدشه وارد كردهاند، بايد از ملت ايران عذرخواهي كنند، گفت: حركت در مسير مصالح كشور و قانون اساسي اصول حاكم بر جريان اصلاح طلب است و كساني كه از اين خطوط عدول كردند باید از ملت عذر خواهی کنند.
محمدرضا تابش در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو»، گفت: مطالب منتشر شده از سوي اصلاحطلبان مبني بر حضور در انتخابات مجلس نهم شرط گذاري نيست، بلكه پيشنهاداتي از سر دلسوزي براي نظام جمهوري اسلامي ايران است كه با هدف افزايش مشاركت مردم مطرح ميشود.
وي با اشاره به اينكه كساني كه به آرمان هاي امام و انقلاب اسلامي خدشه وارد كرده اند، بايد از پيشگاه ملت ايران عذرخواهي كنند، خاطرنشان كرد: اصول حاكم بر جريان اصلاح طلب، حركت در مسير مصالح كشور، مردم و قانون اساسي است و كسي قصد عدول از آن را ندارد.
عضو فراكسيون اقليت مجلس با بيان اين مطلب كه جريان انحرافي امكان ظهور و بروز در جريان اصلاحات را نيز دارد، خاطرنشان كرد: آنچه حائز اهميت است، اينكه جريان اصلاح طلب دوستدار مردم، روحانيت، مرجعيت و مقام معظم رهبري بوده و همواره پايبند به آرمان هاي انقلاب و پيشرفت و آباداني كشور است؛ لذا اگر عدهاي از اعضاي اين جريان از خطوط عبور كنند، نبايد آن را به كل جريان اصلاح طلب نسبت داد؛ چرا كه بارها در زمان رياست جمهوري خاتمي در خصوص اين موضوع از سوي وي هشدار داده شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا