کد خبر:۱۳۷۸۰۰
ساخت 275 هزار واحد در بافت هاي فرسوده شهري
سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: 275 هزار واحد در بافت های فرسوده در حال ساخت است که سهم استان تهران به حدود 54 هزار واحد می رسد.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، جوانمردي با اشاره به اینکه تاکنون در استان تهران حدود 11 هزار واحد پایان کار گرفته است گفت: برنامه امسال برای تهران ساخت 31 هزار واحد در بافت های فرسوده است.
وی با اشاره به اینکه 70 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور شناسایی شده است گفت: 3هزار و 400 هکتار از این بافت ها در کلان شهر تهران قرار دارد.
جوانمردی اظهار داشت: برای واحدهای در دست ساخت در بافت های فرسوده 5 هزار و 100 میلیارد تومان اختصاص یافته که یک هزار و یکصد میلیارد تومان آن سهم استان تهران است.
لینک کپی شد
گزارش خطا