با حكم رهبر معظم انقلاب
رئيس و اعضاي هيئت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه منصوب شدند
حضرت آيت الله خامنه اي در حکمي آيت الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي را به رياست هيئت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه منصوب کردند؛ هيئت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه در اجراي بند 7 اصل 110 قانون اساسي تشکيل شده است.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن حکم حضرت آيت الله خامنه اي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
آيت الله جناب آقاي سيدمحمود هاشمي شاهرودي دامت برکاته در اجراي بند 7 اصل 110 قانون اساسي، هيأت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه به منظور بررسي و ارائه نظرات مشورتي در موارد حل اختلاف و تنظيم روابط سه قوه تشکيل ميگردد و جنابعالي و آقايان: حجت الاسلام سيدمحمد حسن ابوترابي، سيدمرتضي نبوي، عباسعلي کدخدائي و سيدصمد موسوي خوشدل بعنوان اعضاي آن هيأت عالي براي يک دورهي پنجساله انتخاب ميشويد.
رياست هيئت مذکور بر عهدهي جنابعالي خواهد بود. لازم است مسئولان عالي نظام خود در تعامل با يکديگر، روابط قوا را به نحو مطلوب تنظيم و اختلافات احتمالي را رفع کنند و کمال همکاري را با هيأت مذکور به عمل آورند.
از خداوند متعال توفيق همگان را خواستارم.
سيدعلي خامنهاي
03/مردادماه/1390
03/مردادماه/1390
لینک کپی شد
گزارش خطا