کد خبر:۱۳۸۰۹۱
نمايندگان رهبري از يگانهاي دريايي جنوب شرق کشور بازديد كردند
یک گروه به نمایندگی از مقام معظم رهبری از سواحل و تعدادی از پایگاه های نظامی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان دیدن کردند.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : این گروه پس از بازدید از منطقه دوم دریایی ولایت مستقر در سواحل جاسک، از پایگاه هایی جدید راس میدانی و پسابندر در سیستان و بلوچستان دیدن می کنند.
دریا دار سیاری افزود: شناورهای سطحی و زیر سطحی در منطقه نیز مورد بازدید قرار می گیرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : حضور و توسعه پایگاه های دریایی موجب تسریع در اجرای طرح های زیربنایی به ویژه در بخش های راه ، برق ، راه آهن ، فرودگاه و بهداشت می شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا