تيرباران به مثابه يك موقعيت كميك + فيلم
گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»؛ اول مرداد 90-سريال نابرده رنج/ شبكه 3:
تصور اين كه كسي بتواند از صحنه ي تيرباران چند نفر انسان، موقعيتي طنز بسازد دشوار است، اما بذرافشان اين موقعيت كميك را خيلي خوب ايجاد كرده است.
اسد و عماد و جابر و منوچهر گير عراقي ها افتاده اند و روبروي خط تيربار دشمن قرار داده مي شوند.
منوچهر با تير اول كشته مي شود اما اسد و عماد و جابر با اين كه جاي تيرها بر بدنشان مانده هر سه سالم و خندان روبروي تيرباران عراقي ها ايستاده اند و به تلاش بيهوده ي آنها مي خندند.
تيرباران، چندبار ديگر تكرار مي شود اما نتيجه همان است كه بود، بار طنز سكانس زماني افزايش مي يابد كه مشخص مي شود همه ي اين وقايع خواب مادر اسد بوده است كه به جاي گريه و ضجه زدن در فراق و دوري اسد، براي او خواب هاي خوب مي بيند!
اين صحنه از سريال نابرده رنج از طريق فايل زير قابل دانلود است.
نوع فايل:wmv
حجم: 8 مگابايت
