کد خبر:۱۳۸۵۶۷
13مرداد
بيست و ششمين محفل انس بسيج جامعه پزشكي برگزار ميشود
بيست و ششمين محفل انس بسيج جامعه پزشكي 13 مردادماه در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار ميشود.
به گزارش خبرنگارفرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، محفل انس بسيج جامعه پزشكي با حضور آيت الله سيد احمد خاتمي، نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت تهران برگزار مي شود.
بر اساس اين گزارش، بيست و ششمين محفل انس اعضاي تيم هاي اضطراري و امداد و درمان دوران دفاع مقدس با حضور 1500 نفر از اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي علوم پزشكي بسيج جامعه پزشكي در دانشگاه شهيد بهشتي برگزارمي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا