لايحه عضويت ايران در انجمن نظام جهاني ارتباطات سيار تقديم مجلس شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۷۲۶
از سوي رئيس جمهور

لايحه عضويت ايران در انجمن نظام جهاني ارتباطات سيار تقديم مجلس شد

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن نظام جهانی ارتباطات سیار برای طی تشریفات قانونی، از جانب رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»،  این لایحه به منظور گسترش حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در سازمانها و مجامع بین المللی و بهره گیری از آن در جهت تامین منافع ملی و تحقق هر چه بیشتر همگرایی منطقه ای و بین المللی در جهت اصول و اهداف راهبردی سیاست خارجی کشور و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی بنا به پیشنهاد معاونت حقوقی ریاست جمهوری در هیئت وزیران تصویب شد.
 
در ماده واحده این لایحه آمده که به دولت اجازه داده می شود در انجمن نظام جهانی ارتباطات سیار به شرح اساسنامه پیوست عضویت یابد و به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند. تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.
پربازدیدترین آخرین اخبار