پیام تبریک رئیس جمهور بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان به روسای کشورهای اسلامی
رئیس جمهور در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به روسای کشورهای اسلامی تبریک گفت.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» به نقل از واحد مرکزی خبر، احمدی نژاد در این پیام خطاب به روسای کشورهای اسلامی آورده است: با کمال مسرت، حلول ماه مبارک رمضان، ماه پرستش و نیایش را به جناب عالی، دولت و ملت مسلمانتان تبریک میگویم.
وي ادامه داده است: امیدوارم در ماه ضیافتالله با بهرهگیری از سنت حسنه رسول مکرم اسلام (ص) و آموزههای عظیم کتاب وحی بیش از پیش شاهد تحکیم پیوندهای برادری و دوستی میان امت اسلامی، دفاع از مظلوم، مقابله با ظالم، برقراری عدالت و صلح پایدار و رفع تبعیض و کینه باشیم.
رئیس جمهور استمرار سلامتی و موفقیت برای روسای کشورهای اسلامی و بهروزی و شادکامی برای دولتها و ملتهای مسلمان و برادر از خداوند مسالت کرده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا