کد خبر:۱۳۹۰۳۲
معاون دانشجويي وزارت علوم:
ايجاد دفاتر مشاوره در موسسات آموزش عالي غير دولتي ضروري است
معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به ضرورت ايجاد دفاتر مشاوره در موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي، گفت: ايجاد اين دفاتر امتيازي است كه در شاخصهاي رتبهبندي اين موسسات لحاظ ميشود.
به گزارش گروه اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، محمود ملاباشي در اولين گردهمايي مشترك جمعي ازمسئولان موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و روساي مراكز مشاوره دانشگاهها، هدف اين نشست را هم انديشي در خصوص چگونگي ترويج امر مشاوره دانشجويي در راستاي توجه به نيازهاي دانشجويان و حركت در جهت رشد و تعالي آنان در موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي عنوان كرد.
وي بر ايجاد دفاتر مشاوره در موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي تاكيد كرد و گفت: با فراهم كردن تسهيلات رفاهي ميتوانيم دانشجويان بيشتري را در داخل كشور جذب كنيم.
لینک کپی شد
گزارش خطا