وزير كشور با تأسيس 13 دهياري جديد در استان اصفهان موافقت كرد
مهندس مصطفي محمد نجار با تأسيس 13 دهياري جديد در تعدادي از روستاهاي استان اصفهان موافقت كرد .
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، مهندس مصطفي محمد نجار وزير كشور در نامه اي به ذاكر اصفهاني با تأسيس 13 دهياري در تعدادي از روستاهاي استان اصفهان با عنايت به ماده واحده قانون تأسيس دهياري هاي خودكفا در روستاهاي كشور مصوب 14/4/1377 در صورتيكه خارج از محدوده شهرهاي همجوار باشند موافقت كرد.
مهندس محمد نجار از استاندار اصفهان خواسته است طبق قوانين و مقررات مربوطه نسبت به تأسيس دهياري در روستاهاي مذكور اقدام و شروع به كار دهياري هاي مذكور را به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور اعلام كند.
لینک کپی شد
گزارش خطا