کد خبر:۱۳۹۸۹۹
پنجمين گردهمايى بين المللى سامانه هاى نوين دارو رسانى برگزار مى شود
هيات دولت به منظور تبادل اطلاعات علمی بین پژوهشگران علوم دارویی، با برگزاری پنجمین گردهمایى بین المللى سامانه هاى نوین دارو رسانى موافقت کرد.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، وزیران عضو کمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد تبصره (3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینههای غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی – مصوب 1370- با برگزاری پنجمین گردهمایى بین المللى سامانه هاى نوین دارو رسانى ازجانب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد موافقت کردند.
بر این اساس، پنجمین گردهمایى بین المللى سامانه هاى نوین دارو رسانى ازجانب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد، انجمن سامانه های نوین دارو رسانی ایران و با همکاری دانشگاه های LEIDEN هلند، کنت و گرینویچ انگلستان از 12 تا 14 مهر امسال با حضور شرکت کنندگانی از ایران و کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، هلند، ایرلند در مشهد برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این همایش، تبادل اطلاعات علمی بین پژوهشگران علوم دارویی، انتقال تکنولوژی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه های نوین داروسازی، ترغیب پژوهشگران در جهت محورهای همایش، افزایش اطلاعات تخصصی دانشجویان و دانش آموختگان داروسازی است.
لینک کپی شد
گزارش خطا