کد خبر:۱۴۱۹۴۳۷
صیدی: به دنبال ورود شرکتهایی مثل شرکت ملی نفت ایران و شرکت گاز به بورس هستیم + فیلم
رئیس سازمان بورس گفت: به دنبال ورود شرکتهایی مثل شرکت ملی نفت ایران و شرکت گاز به بورس هستیم
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ صیدی رئیس سازمان بورس در آیین نواختن زنگ معاملات بورس«ویژه فصل تابستان» گفت: تشویق شرکتهای بزرگ برای ورود به بورس را دنبال می کنیم که امیدواریم ورود شرکتهایی مثل شرکت ملی نفت ایران و شرکت گاز به بورس با تشویق دولت محقق شود.عزم جدی داریم که اجرای دستورالعمل سهام عدالت را در تابستان نهایی بکنیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا