جمعآوری ۳۲ حلب روغن جامد غیراستاندارد در کوهدشت
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا محمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت در سخنانی از جمعآوری ۳۲ حلب روغن جامد غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت موفق به شناسایی و جمعآوری این محصولات شدند.
وی افزود: این فرآوردهها پس از نمونهبرداری و انجام آزمایشهای تخصصی، به دلیل آلودگی و عدم انطباق با استانداردهای بهداشتی و کیفی، غیرقابلمصرف تشخیصدادهشده و از چرخه مصرف خارج شدند.
این مقام مسئول با تأکید بر تداوم بازرسیهای بهداشتی از مراکز عرضه مواد غذایی، بیان داشت: سلامت مردم خط قرمز مجموعه بهداشت و درمان است و نظارتهای مستمر بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد غذایی با جدیت ادامه خواهد داشت.
محمدی در پایان از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاعرسانی کنند.