کد خبر:۱۴۲۰۵۸۱
توسعه همکاریهای ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد
وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کردند.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کردند.
لینک کپی شد
گزارش خطا