کد خبر:۱۴۲۰۷۱۴
حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC ۰ E) حضور یافت.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت نفت، محسن پاکنژاد و هیات همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC ۰ E) شرکت کردند.
وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) بهمنظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گرد هم آورده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا