عزیزی: سران شورای همکاری خلیج فارس بر سناریوی آمریکا قمار نکنند
رئیس کمیسیون امنیت ملی نوشت: به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار میدهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: دیدید که پایگاههای نظامی آمریکا در کشورهایتان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.
وی در ادامه تصریح کرد: قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است؛ تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.
لینک کپی شد
گزارش خطا