کد خبر:۱۴۲۱۳۴۵
حکم بدوی اخراج دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بهدلیل اهانت به پرچم ایران صادر شد
در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر، کمیتهٔ انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی حکم اخراج یکی از دانشجویان را بهدلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر، کمیتهٔ انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی حکم اخراج یکی از دانشجویان را بهدلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.
انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر پیشتر در پیامی اعلام کرده بود که «دستکم ۶ نفر در ماجرای آتشزدن پرچم ایران در اسفند نقش داشتهاند». براساس اطلاعات بهدستآمده، بررسی پرونده سایر افراد در جلسات آتی کمیتهٔ انضباطی ادامه خواهد یافت.
لینک کپی شد
گزارش خطا