76 درصد شهروندان تهراني خواستار حذف آزبست از لنت ترمز خودروها هستند
76 درصد تهرانيها لنتترمز خودروها را به عنوان مهمترين منبع توليد آزبست در تهران اعلام كرده و خواستار حذف اين ماده خطرناك از لنتهاي ترمز شدند.
به گزارش گروه اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، بر اساس آخرين نظرسنجي پيامكي صداي شهر راديو تهران از شهروندان تهراني 7/76 درصد كساني كه در اين نظرسنجي شركت كردند لنت ترمز، 8/20 درصد سوخت غير استاندارد و 5/2 درصد نيز محصولات سيماني را منبع اصلي توليد آزبست اعلام كردند.
بر اساس اين گزارش؛ از مجموع 41 هزار و 800 شركت كننده در اين نظرسنجي 32 هزار و 50 نفر لنت ترمز، 8 هزار و 700 نفر سوخت غير استاندارد و يك هزار 50 نفر نيز محصولات سيماني را دليل اصلي توليد ماده سرطانزاي آزبست عنوان كردند.
گفتني است، در نظرسنجي قبلي پيام كوتاه صداي شهر 60 درصد تهرانیها اعلام كرده بودند به منظور رفت و آمدهاي روزانه خود از اتوبوس و مترو استفاده ميكنند
لینک کپی شد
گزارش خطا