مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع):
مسئولان امنيت ملي با رويكرد تهاجمي با بازرسان آژانس مواجه شوند
مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينكه ضرورتي براي حضور بازرسان آژانس بين المللي انرژي هستهاي در كشور احساس نميشود، گفت: مسئولان امنيت ملي كشور بايد با رويكرد تهاجمي با بازرسان مواجه شوند.
مصطفي حضوري در گفتوگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، در واكنش به حضور بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي در كشور گفت: اگرچه پذيرفتن حضور بازرسان در كشور به خاطر بالا بردن ضريب اطمينان به مسئله هستهاي كشور است اما با توجه به اينكه جمهوري اسلامي ايران طي اين مدت همكاريهاي گستردهاي با بازرسان آژانس انرژي اتمي داشته، هيچ يك از گزارشهاي آژانس در مورد فعاليت هستهاي ايران با حقيقت مطابقت نداشته است.
وي افزود: از سوي ديگر اروپا هيچ اطميناني در خصوص فعاليتهاي علمي ايران حاصل نكرده و در نهايت كاري را كه خود دوست دارد، انجام ميدهد.
حضوري ادامه داد: اعمال تحريمها عليه ايران با محوريت مبارزه با ايران هستهاي است.
مسئول واحد سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: بازرسان آژانس هر زماني كه وارد كشور شدند اطلاعات سري ما درز پيدا كرد؛ بازرسان آژانس در نوبت قبلي كه از تجهيزات هستهاي ما بازديد كردند در جريان اين بازديد با شهيد احمدي روشن نيز ديدار كرده بودند گرچه خودشان آن را تكذيب ميكنند.
وي افزود: جنبش دانشجويي ضرورتي براي حضور بازرسان در كشور نميبيند؛ زيرا از سويي گزارشهاي آنها را حقيقي نميداند و از سوي ديگر با بيشتر شدن تحريمها مواجه هستيم.
حضوري بيان داشت: مسئولان امنيت ملي كشور بايد فشار بيشتري به آژانس وارد كرده و با رويكرد تهاجمي نسبت به آنها مواجه شده تا بتوانند از آنها امتياز بگيرند.
لینک کپی شد
گزارش خطا