وزیر بهداشت «مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی خلیج فارس» بندرعباس را افتتاح کرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۸۰۵۳۵

وزیر بهداشت «مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی خلیج فارس» بندرعباس را افتتاح کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لحظاتی پیش بعد از پیشرفته ترین سنگ شکن برون اندامی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس «مركز تحقيقاتي سلول هاي بنيادي و سلول درماني خليج فارس» را افتتاح كرد.  
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، مركز تحقيقاتي سلول هاي بنيادي و سلول درماني خليج فارس يكي از مراكز منحصر به فرد در جنوب كشور است كه لحظاتی پیش به دست وزیر بهداشت افتتاح شد.

محمد شکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی درمانی گفت: با توجه به پتانسيل هاي موجود در استان هرمزگان، راه اندازی این مرکز تحقیقاتی گام هاي مهمي در بخش تحقيقات كاربردي خواهد بود.

وی افزود: این مرکز با ايجاد بينش زيست شناسي بن ياخته شامل درك بهتر زيست تكوين، ژنتيك، اپي ژنتيك و بيو شيمي بن ياخته ها، از طريق انجام تحقيقات پايه و برنامه هاي مهندسي بافت و توسعه تحقيقات حد واسط دانش پايه اي و كاربرد باليني در كارگيري روش هاي درماني نوين مبتني بر پزشكي احيايي و سلول درمانی است.
پربازدیدترین آخرین اخبار