بيگلري در گفتوگو با «خبرگزاري دانشجو» مطرح كرد:
اولين اقدام كميسيون صنايع و معادن پس از تعيين اعضاي هيئترئيسه
عضو كميسيون صنايع و معادن به بيان اولين اقدام اين كميسيون پس از تعيين اعضاي هيئترئيسه پرداخت.
محسن بيگلري در گفتوگو با خبرنگار مجلس «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به اولين اقدام كميسيون صنايع و معادن پس از انتخاب اعضاي هيئترئيسه اظهار داشت: پس از تعيين اعضاي هيئترئيسه، نمايندگان عضو به همدلي، هماهنگي و همكاري دعوت شدند.
وي افزود: در اين راستا همه نمايندگان بايد براساس منافع ملي قدم برداشته و از توجه صرف به منافع منطقهاي جلوگيري كنند.
نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: بنابراين تفاوتي بين رئيس كميسيون و ديگر نمايندگان باقي نميماند و همگي بايد براي همدلي، هماهنگي و پيشرفت كشور قدم بردارند.
لینک کپی شد
گزارش خطا