از نقد فیلم «اختاپوس» تا بررسی سینمای اجتماعی در ایران
آنچه در «هفت» می‌گذرد؛
«هفت» این هفته در غیاب مسعود فراستی، بخش نقد فیلم این هفته برنامه هفت به فیلم «اختاپوس: ‌دفتر اول آهوی پیشونی سفید» با حضور ...
تعداد نظرات: ۴
کاميار
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
چرا اينقدر حضور فراستي در هفت براي خبرنگار شما مهم بوده؟"در غياب مسعود فراستي"..."اين در حالي است که مسعود فراستي..."؟!
کاشان
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
براي اينکه آقاي فراستي سينما را نه فقط از جنبه تکنيک بلکه از جنبه تاکتيک آن که همان ديدگاه دين و اعتقادات و هنجارهاي مورد تائيد اجتماع و دين وبزرگان ديگر چون حضرت امام (ره) و شهيد آويني و امثالهم در مورد سينما ميباشد به آن مي پردازد. که مثلا وقتي هاليوود بهتر از خود ما و مجهزتر از ما به تخريب جامعه ايراني و اسلام ميپردازد ديگر چه ضرورتي دارد که خود ما هم در همان زمين بازي کنيم و فيلمي مثل يک خانواده محترم را بسازيم.
حالا که نميتوانيم فيلم خوب بسازيم در مقابله با هاليوود لااقل فيلم مقوايي نسازيم. فيلمهايي که آقاي فراستي از آنها انتقاد ميکند مثلا که جهش تاثير شگرفتي در جامعه ايران ميگذارد غير از گسترش ابتذال و فحشا که اين همان هدف دشمنان اين مرز و بوم است. اميدوارم امثال فراستي ها در جامعه خميده و مزور و فاسد سينما آنقدر زياد بشود که ديگر هر سالوس صفتي حداقل از ترس نقد امثال فراستي ها هم که شده مقداري مراعات ادب و احترام چهارچوب هاي فني و اخلاقي و اعتقادي اين عرصه را بکنند. انشاالله.
براي آقاي فراستي و امثالهم آرزوي سلامتي ميکنم و اميدواريم شاهد گسترش هر چه بيشتر اين نوع نقد در همه زمينه هاي هنر باشيم.
رضا
-
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
درود بر مسعود فراستي خط شکن و ستيهنده و باشرف!
مرگ بر مزدوران منافق صفت!
مرگ بر صاحبان زر و زور و تزوير!
بدون نام
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
انصافا آدمهايي امثال فراستي کم هستند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار