تاثیر مسابقات تلویزیونی بر الگوی رفتاری اوقات فراعت
سرگرمی و تفریحات، یک نیاز اساسی است که وسایل ارتباط جمعی برآورده کننده قسمت عمده از آن هستند، اما باید دقت کرد تا این سرگرمی‌ها سبب کودن شدن مخاطب و تنزل سطح خلاقیت وی نشود.
تعداد نظرات: ۳
علي نقي
-
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱
تلويزيون به عنوان يک وسيله مي تواند کارکردي دو لبه داشته باشد. اشاره اي به رکود خلاقيت داشته ايد درست است اما در شماره هاي بعدي به برنامه هايي که سبب رشد و شکوفايي خلاقيت مخاطب نيز مي شود لطفا بپردازيد
شکراللهي
-
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱
درست که برنامه چکامه اثري فاخر توي مسابقات تلويزيوني اما خيلي تکراري و يک نواخت شده
طلا
-
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱
آخه يکي نيست بگه مگه کاري كه باعث رشد خلاقيت بشه داره؟؟؟؟
از ديدن و شنفتن سخنراني ها و گفتگو ها بايد خلاقيتمون گل کنه؟؟؟
يا کاردستي درست کردن آقاي مجري براي کودکان؟؟؟
دل خوش سيري چند؟؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار