پیام اصغرزاده، یکی از مسافرین پرواز نجف - تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، گفت: به دلیل آماده نبودن تعدادی از مسافران هواپیمای نجف – تهران دیروز با 12 ساعت تاخیر به پرواز در آمد.
وی ادامه داد: به علت عدم اطلاع رسانی شرکت کاریار به تمامی مسافران عده ای از زائران در فرودگاه نجف سرگردان می شوند.
اصغرزاده در همین زمینه گفت: فرودگاه نجف از این تاخیر اطلاعی نداشته و به همین دلیل اقدام به فروش بلیط به عده ای مسافران پرواز نجف – تهران می کند و همین امر باعث سرگردانی مسافران در فرودگاه می شود.
وی بیان داشت: امینی، مدیر آژانس هوایی کاریار مسئولیت این تاخیر را برعهده گرفته و عنوان می کند که صبحانه و ناهار مسافرانی که در فرودگاه حاضر شده اند را متقبل می شود ولی با این وجود تنها ناهار به مسافران داده شد.
اصغرزاده افزود: این پرواز با 12 ساعت تاخیر در ساعت 18:30 دیروز نجف را به مقصد تهران ترک می کند.
اصغرزاده در پایان خاطر نشان کرد: مسافران این پرواز انتظار دارند شرکت هوایی کاسپین و آژانس هوایی کاریار نسبت به جبران خسارت این تاخیر به وجود آمده اقدام کنند.