آقای هاشمی! می‌دانید چرا کسی سطل آشغال آتش نمی‌زند؟!
نامه سرگشاده ده‌نمکی خطاب به هاشمی:
مسعود ده‌نمکی در رابطه با برگزاری انتخابات و نحوه عمکرد اصلاح‌طلبان نامه‌ای به هاشمی رفسنجانی در وبلاگ خود منتشر کرد.
تعداد نظرات: ۲۸
بدون نام
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ارزش پاسخگويي راندارد.
سجاد
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بفرماييد پاسخي نداريد عزيزجان...
m
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
چه حاليته آخه
نميتوني نظر بدي
حرفاش کاملا درسته
درود بر خامنه اي
شاهين
-
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
دقيقا
زهرا
-
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
خخخخخخخخخخخ اره جواب دار ي ولي نميدي توکه راست ميگي
مهدي
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
ممنون از اقاي ده نمکي که حقيقت رو گفتن همينکه هاشمي خنديد مردم بايد بدونن به کي راي دادن
بدون نام
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خوب بود اقاي دهنمکي بگويد ما فقط به شما تبريک ميگوييم ولي سطل اشغال اتش نميزنيم بي حيايي و بي عفتي را تو خيابون راه نمي اندازيم
دانشجو
-
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
همچين کشف حجاب کردن وسط خيابون انگار برهنگي افتخاره!!!خوش به حال شما که انقدر مفتخريد! واقعا تو دلم مي گفتم چرا بايد جوون اين مملکت انقدر سطح انتظارش پايين باشه از فرهنگ.
بدون نام
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کاملا با نظر اقاي ده نمکي موافقم
ناظر
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اي آقا...
کو گوش شنوا؟؟؟
فلاني
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ايول...ايول...داش مسعودو ايول............
ازشون ممنونم که حرف دل ما رو به اين صراحت بيان کردند...
بدون نام
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
صحيح است .
مصطفي
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آفرين بر مرد انديشمند و روشنگراي سينماي ايران آقاي ده نمکي. آري همين طور هست، چنانچه حق با ما باشد خلاف و دور از انسانيت است و چنانچه حق با آنها باشد خود انسانيت است. اي کاش مردم عزيزمان بصيرت داشتند و اين گونه انتخاب نمي کردند. حال خود ميدانم که چه کساني به رئيس جمهور منتخب راي داده اند.... اي کاش کمي با بصيرت تر به سخنان امام خامنه اي گوش داده بودند که علاوه بر حضور پر شور، حضور پر شعور هم مي داشتند.
جانم فداي رهبر
مهتاب
-
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اکنون زمان احقاق حق نظام و مردم است . اكنون زمان روشن شدن اتهام تقلب به انتخابات سال 88 است .
بايد يک کميته حقيقت ياب شامل نماينده گان تمام گروههاي درگير اين قضيه ايجاد شود به همراه يک گروه کارشناسان تحليل سيستم . تمامي اعتراضات بايد دريافت شود به همراه شواهد و مستندات .
اول بايد روشن شود ايا سيستم انتخابات کشور حفره هاي امنيتي دارد ؟ اگر رئيس جمهوري بخواهد تقلب کند آيا مي تواند و در چه سطحي ؟ چون طبق قانون رئيس جمهور مي تواند 2 دوره متوالي رئيس جمهور باشد پس الزاما يکي از دو ره ها خودش مجري انتخابات خواهد بود سالهاي 72 و 80 و 88 . پس از مشخص شدن حفره ها بايد ديد در انتخابات مورد اعتراض آيا اعتراضاتي در مدخل حفره هاي امنيتي وجود دارد ؟
و اگر وجود دارد شواهد و مستندات چقدر اين اعتراضات را تاييد مي کند . در صورتي که مشخص شود واقعا از حفره هاي کشف شده سيستم تقلبي صورت گرفته نوع تقلب بررسي و مجريان تقلب به اشد مجازات محکوم شوند با توجه به حساسيت موضوع و بحث آبروي نظام و لطمات به مردم و خونهاي ريخته شده ، اشد مجازات براي متهمين رديف اول اعدام در نظر گرفته شود
اما در صورتي که حفره اي در سيستم يافت نشد يا شواهد و مدارک و مستندات هيچگونه تقلبي از مدخل حفره هاي يافت شده را تاييد نکرد . تهمت زنندگان و تاييد کنندگان آن به اشد مجازات محکوم شوند که براي متهمين رديف اول مجازات اعدام در نظر گرفته شود .

اين تنها راهيست که جلوي تکرار اتفاقات شوم سال 88 را مي گيرد

خواهش مي کنم پيگيري کنيد
رضا
-
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
ديگه حقايق معلوم شد و يواش يواش بايد مقدمات اعدام 2 خائن محبوس فراهم شود
سها
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
چي ي ي ي ي ميگي ي ي ي!!!!!!!!!!!
باورت ميشه اونم تو دولت اصلاحات اعدام شن؟
من که بعيد ميدونم اصلا اصلاحات اونا رو محکوم کنه
حتي اگه حتک حرمت به عاشورا کنن!!!!
شاهين
-
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
بسيار به جا بود
چهار سال زمان خوبي است تا مردم به شانزده سال قبل برگردند.
قصد دفاع از احمدي نژاد رو ندارم اما خواهيم برگشت به دوراني که مردم روستاها و حتي شهرستانها رييس جمهور منتخبشان را فقط از پشت شيشه تلوزيون ببينند و حسرت انسانهايي از جنس خودشان را داشته باشند
بياييد عجله نکنيم کم کم پرچم کمک داور بالا ميرود و خيلي ها ميفهمند که گل آفسايد زده اند.
يا صاحب الزمان(عج) عجل ظهورک
مجيد کريمي
-
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
حالا اين تفاوت سران اين دو گروه و عقيده با هم بود . ببين چقدر تفاوت بين هواداران دو طرز فکر هست . بنده جز فحش نشنيدم از حاميان اصلاحات در 88 و مقابله ي عملي با نظام و در 92 جز ابراز موفقيت و همدلي و انظباط و جنبه از گروهي که الان موسوم به بازنده ها هستند. حال اينجا نکته اي است که اگر بحمد الله اصلاحات به موفقيت برسند ميگويند کار ما بود و به اين توجه نميکنند که دل هاي گروه هاي مخالف همراه دولت بود و کسي اين را اصلا مد نظر قرار نميدهد .اين هم برگي از تاريخ خواهد بود که در گذشته زير تپه اي از ناداني پنهان بود.و الان در نسيمي از خود شيفتگي و تظاهر به چشم مردم ميرود و آلرژي زاست براي من و امثال من.
ه. الف
-
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
با اينکه به فيلماش انتقادات جدي دارم ولي اينو گل گفتي
بسيجي
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
ممنونم از اقاي ده نمکي که حرف دل ما رو زدند.مرگ بر منافق وطن فروش
برادر کوچک شما
-
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
اميدوارم اهل افراط و تفريط نشويم شفاف سازي خوب است ولي زمان خود را ميطلبد در حال حاضر به همدلي و يکرنگي نايزمنديم اگر به رهبري اعتقاد داريم ببينيم نظر ايشان در شرايط کنوني چيست.
فاطمه
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
نظرايشان فصل الخطاب است ولي اين دليل نمي شودازحقمان کوتاه بيائيم وفتنه 88رافراموش کنيم به اضافه ، آقاخودشان هميشه براي اينکه فتنه وفتنه گران فراموش نشونددرتمام سخنانشان به اين مسئله اشاره جدي مي نمايند.
سحر
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
موافقم. اول که گفتن راي نميديم تقلب ميشه انتخابات ازاد نيست. بعد که تصميم گرفتن راي بدن چون راي اوردن انتخابات دمکراتيک بود. حالا اگر راي نمي اوردن الان چه خبر بود؟ کسي نيست که ندونه.
فاطمه
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
سلام به همگي
کاملا به آقاي ده نمکي موافقم فکر ميکنم آنقدر جشن ها و شلوغ کاري هاشون زياد شده که کسي ديگه اين حرفها رو نميزنه اگه امثالي مثل ايشون سکوت کنند واقعا بد به حال ما
هنوز کلمون داغه و نميفهميم دقيقا چي شده !!!!
واقعا براي خودم متاسفم
رضايي
-
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
شما که نماد فرهنگ خشونت و فرهنگ پاسخهاي چماقي هستيد بهتره اول روي خودتون کار کنيد و بعد بقيه رو نصيحت کنيد.

عيب رندان مکن اي زاهد پاکيزه سرشت!!!
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت...
م.م
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
آقاي دهنمکي وسط دعوا نرخ تعيين نکن اخراجي هاي 3 واقعا افتضاح بود.الان هم موقع همدلي است نه تفرقه!
ميثم
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
بعضيا با نتيجه اين انتخابات گل از گشون شکفت و ديگه يادشون نمياد چهار سال پيش چه اتفاقي افتاد خودشون چه کردن و چه گفتن. جالبتر اينکه اين افراد سعي ميکنن تاريخ رو تحريف کنن. بايد قبل از اينکه اينا بخوان حرفي بزنن تاريخ رو جار بزنيم تا هرکي انصاف داره سمتشون نره.
چهار سال پيش که 85 درصد مشارکت داشتيم نه کسي تبريک گفت و نه اين آقايون از مردم تقدير کردن. ميخواستن راي مردم رو هم باطل کنن.
اين انتخابات جداي نتيجه عبرت آموزش به همه مسولان(چه اونايي که با بحپ و کش مکش فرصت ها رو هدر دادن و چه اونايي که خودشون رو آماده فتنه دوباره کرده بودن و هنوز هم باورشون نميشه چي شد) چند تا نکته خوب داشت. اينکه فهميديم مردم که ميگن يعني چي. و انتخابات دمکراتيک چي هست. تبريک رو با ت مينويسن نه با ط (دسته دار) و ...
علي.م
-
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
آقاي ده نمکي شما برو به اتفاق آقاي شريفي نيا مرد هزار چهره پول پارو کن همه اهل هنر و مردم شما را شناختند.اخراجي هاي 3 را برو خوب ببين.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار