کد خبر:۲۴۹۶۰۶

دریافت شکایت از صندوق‌های قرض الحسنه ادغامی

بانک مرکزی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی بانک‌های قرض الحسنه به مشتریان صندوق‌های ادغامی با آنها ، از آمادگی برای پیگیری و رسیدگی به شکایت در این باره خبر داد.
دریافت شکایت از صندوق‌های قرض الحسنه ادغامی

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، بانک مرکزی اعلام کرد: بانک های قرض الحسنه ای که بر اساس توافقنامه امضا شده با بانک مرکزی ، تعهدات صندوقهای قرض الحسنه ادغامی با خود را پذیرفته اند ، موظف به پاسخگویی،  ارائه خدمات و انجام تعهدات خود به مشتریان صندوقهای ادغامی هستند.

 

بانک مرکزی تصریح کرده است: مشتریان صندوقهای قرض الحسنه ادغامی با بانکهای قرض الحسنه در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند آن را با شماره تلفن  29954855به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی اطلاع دهند.

 

در اجرای طرح ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی بانک مرکزی، به تازگی شماری از صندوقهای قرض الحسنه چند شعبه ای فعال در نقاط مختلف کشور با بانکهای قرض الحسنه ادغام شده اند.

 

در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران (دولتی) و بانک قرض الحسنه رسالت (خصوصی) با مجوز بانک مرکزی دور جدید فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار