به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، میعاد فر گفت: فعالیت هایی که در تونل فناوری اطلاعات انجام می شود هر کسی را قادر می سازد کار شخصی خود را در این سامانه بدون تاخیر پیگیری کند و برای نام این طرح هدیه ای در خصوص اینکه نام آن مخفی از خودش و زیبا باشد در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص میزان شکایات مردمی افزود: تاکنون آماری که از شکایت مردم به معاونت حمل و نقل شهرداری و ترافیک شده و اعلام کرده اند مجموعا در طول سال 200 مورد بوده است .
قائم مقام سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: آئیین نامه انضباطی برای تاکسیرانان کاملا مشخص است و چنانچه مشاهده کنیم ما برخورد کرده و در خصوص کشیدن سیگار در محیط کوچک تاکسی نیز برخورد مضاعف خواهیم کرد.