بی‌مصرفان پرهیاهو!
نگاهی به مصرف‌گرایی تبلیغاتی؛
اقتصاد مصرف منجر به ایجاد طبیعت ثانوی در انسان می‌شود.
تعداد نظرات: ۴
مهدي شيدايي
-
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
عالي بود آقاي وفايي
بسيار مطلب مفيدي است
نيکومنش
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اينکه خواسته ايد فينگليش نباشد بسيار عالي است. اما چرا خودتان را فراموش کرده ايد؟؟؟ و نوشته ايد ««لطفا حاصل عبارت زير را در باکس روبرو وارد کنيد»» بجاي کلمه (باکس) از کلمه (خانه - مستطيل و يا.....زبان مادري) استفاده فرماييد.
بدون نام
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
درسته خوب بود فقط ناقص بود تبليغات مارنگ فرهنگ اسلامي وسبگ زندگي ساده بدون تجملات راندارد.فيلمهاوتيزرهاي تبليغاتي وحتي يک فيلم کوتاه مي توانددرسبک زندگي اسلامي ايراني تاثيرگذارباشد نوع پوشش تبليغات عمدتامانتوئي است يعني پوشش مانتو يک پوشش موردتائيد اسلام نهايتااست البته نه اينکه نيست ولي پوشش برترماچادراست که قبل ازتهاجم فرهنگي غرب هم بود ولي ماکنارش گذاشتيم وکم کم دارد به پوشش سنتي غيرقابل قبول عموم تبديل مي شود واين نبايد اتفاق بيفتد.
رضا پهلوان
-
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
عالي بود آقاي وفايي
همچنان خوشحالم از نوشته هاي شما
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار