عملکرد ۱۰ ماهه رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد توام با رشد چشمگیرعلمی و فرهنگی بوده است
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد خرم آباد با صدور بیانیه ای در حمایت از رئیس این دانشگاه آورد است: عملکرد ۱۰ ماهه رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد توام با رشد چشمگیرعلمی و فرهنگی بوده است.
تعداد نظرات: ۱۹
مهدي حجاريان
-
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ما دانشجويان هم از رئيس دانشگاه ازاد خرم اباد حمايت همه جانبه خود را اعلام ميکنيم
محمد
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
با تشکر از رئيس دانشگاه ازاد خرم اباد
امين
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
با تشکر از رئيس زحمت کش دانشگاه ازاد خرم اباد
فرضي
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
با توجه به مديريت خوب ايشان که باعث بالا رفتن کيفيت دانشگاه آزاد خرم آباد شده است اميدواريم شاهد رشد بيشتر دانشگاه با حضور ايشان باشيم.
بهنام
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
با سلام.اينک که يک انسان فرهيخته و از سلسه روحانيت قدم در راهي گذاشته تا دست زياده خواهان و چپاولگران بيت المال را کوتاه نمايد متاسفانه همين افراد که منفع خود را در خطر و از دست رفته مي بينند کمر به توهين و تمسخر و اتهم زني و مستعار نويسي و تهمت و افترا زده اند و که اميدوارم آقاي متقي نيا ضمن ابقا در پست خود همچنان قطع کننده دست چپاولگران بيت المال باشد.انشاا...
نادر
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
همه با هم پشتيبان ايشان خواهيم بود
امير حسين
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ما بسيجيان شهر خرم آباد حمايت قاطع خود را از آقاي متقي نيا اعلام ميداريم
حميد
-
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
خدا قوت . ما هم حمايت همه جانبه خود را از رياست محترم دانشگاه آزاده خرم آباد اعلام ميکنيم. ما تا آخر ايستاده ايم.
جودکي
-
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
اينجانب ضمن تاييد بيانيه فوق وتاکيد بر حقانيت مطالب مندرج به عنوان يک دانشجو نظرم مبتني بر اين مطلب است که نمايندگان محترم جهت تداوم شرايط فوق و رشد هر چه بيشتر اين دانشگاه نسبت به عدم تغير و تحول در حوزه رياست نهايت تلاش لازم را عنايت فرمايند
ميلاد
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ايشان يک روحاني مبارز در همه عرصه ها ميباشند.انتظار حمايت نمايندگان محترم مجلس از ايشان راداريم.
امين مير
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
باسلام دکتر متقي نياشخصيتي فرهيخته پرتلاش رزمنده 8 سال دفاع جانباز جنگ تحميلي امام جمعه موقت خرم آباد حمايت مجمع نمايندگان از ايشان انتظار مي رود تا ايشان به ادامهرشد تساعد دانشگاه آزا خرم آباد ادامه دهند
مجتبي
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ايشان يکي از سرمايه هاي علمي و فرهنگي اين استان مي باشند
محسن حسنوند
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حمايت خود را از روحاني متدين اعلام مينمايم
ارش شفيع
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ما شما را حمايت ميکنيم
باران
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي متقي نيا يک انسان فرهيخته و روحاني به تمام معنا هستند. با آرزوي موفقيت براي ايشان.
جامعه سربازان ولايت
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ما جمعي از بسيجيان محلات و مساجد شهر خرم آباد تحت عنوان سربازان ولايت حمايت قاطع خود را از امام جمعه موقت شهرمان اعلام ميداريم
يونس بهاروند
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
با سلام و تشکر از دوستان بسيج دانشجويي براي انتشار اين بيانيه؛
همه افراد منصف از اقدامات آقاي متقي نيا در طول دوران مسئوليت ايشان در اين سمت و سمت هاي قبلي تقدير کرده اند. مديريت ايشان با ويژگي هاي خاص خود، براي دانشگاه آزاد منشاء خيرات بسياري بوده است.
ارتقاء سطح دانشگاه در بين ساير دانشگاه ها و نيز ترميم فضاي دانشگاه از فضايي سياست زده و بنگاهي به فضاي نسبتا علمي و همچنين اقدامات و برنامه ريزي بلند مدت براي زيرساخت هاي علمي و فن آوري در دانشگاه از شاخص ترين اقدامات ايشان در اين مدت بوده است.
همچنين جلوگيري از بذل و بخشش هاي نابجا، سفرهاي خارجي مسئولين به بهانه هاي واهي، عزل چند نفر از عناصر نامطلوب در دانشگاه از اقداماتي بود که شايسته تقدير است.
يونس بهاروند
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
از طرف ديگر شعار دولت يازدهم اعتدال بود و اميدواريم که مسئولين در اين مورد اعتدال و شايسته سالاري را سرلوحه کار خود قرار داده و از اين مدير شايسته حمايت هاي لازم را به عمل آورند که انشاالله دانشگاه آزاد رشد نسبي خود را داشته باشد و پي از چندين سال که از مديريت شايسته اي برخوردار شده، از اين نعمت محروم نشود.
يونس بهاروند
-
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اما به نظرم تنها يک بيانيه کفايت نمي کند. همانطور که همه دوستان مي دانند، عناصر فرصت طلب و نامطلوب در دانشگاه مدتهاست که ريشه دوانده و منتظر هر فرصتي هستند تا منافع شخصي خود را تامين کنند. از گرفتن پست و مقام تا چپاول اموال دانشگاه و... که در گذشته بسيار اتفاق افتاده است.
اميدواريم دوستان دانشجو بتوانند در اقدامات سنجيده و هماهنگ حمايت هاي خود را از دکتر متقي نيا اعلام کنند و جوسازي هاي افراد ناسالم را خنثي کنند.
موفق باشيد!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار