سیف خاطره بهمنی را زنده کرد/ ثبات اقتصادی یا ثبات گرانی؟
یکی از پیشنهادهای کارشناسان به بهمنی، کمتر مصاحبه کردن ایشان بود؛ چرا که بعد از هر مصاحبه قیمت دلار سیر صعودی به خود می‌گرفت، حال سیف این وظیفه را بر عهده گرفته است.
تعداد نظرات: ۵
بدون نام
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
چندميلياردگرفتي براي اين خبرخوش
بدون نام
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
لطفا صحبت نکن
hadi
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
اومده ميگه2900 کف فيمت دلاره!!!
آخه...
دلاري 1000 تومني که شده سه تومن اشکال نداره ولي اگه پايين بياد ضرر داره ها؟!!!!!
والا براي ما بي سوادا ضررش رو هم بگو پروفسور
شيعه له شده!!!!!!!
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
بانک مرکزي حق ندارد نان خود و دولت را درخون مردم ايران بزند و بخورد بانک مرکزي حق ندارد کسري بودجه دولت از محل پايين آمدن نرخ ارز را از سر سفره مردم بردارد.
اگر قيمت دلار را عرضه و تقاضا تعيين نميکند ، پس چطوري است که وقتي قيمت دلار به 4000 تومان ميرسد جناب بانک مرکزي صدايش درنميآيد که واي اقتصاد مملکت واي اقتصاد مملکت؟!!!!!!!
چرا ؟؟؟ چون تاوان دلار 4000 توماني را مردم بدبخت و بيچاره از سفره هايشان ميپردازند و دولت با کمک دلالها به کاسبي فروش دلارهاي همين مملکت ميپردازند!!!!!
چرا بانک مرکزي فقط و فقط وقتي قيمت دلار به سمت پايين ميآيد جيغ ميزند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجاست پس وقتي قيمت مانند اسب بي صاحب به 4100 تومان ميرسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا حضرت ولي عصر به دادمان برس از دست ...!!!!!!!!!!!
مبهوت
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
چه ملت مظلومي داريم گرفتار چه ادمهايي شدند تا ميان يک مقدار اميدوار بشند به اوضاع بهتر بايد دم خروس و ببينند بزار قيمت بشه قيمتي که قبل از تورم بود بعد از ثبات حرف بزنيد تازه شما در مورد ارز قانوني صحبت کن فکر کنم رييس بانک مرکزي فکر اون سکه هايي باشه که در انحصار خودشونه توليدش؟
گاهي به ادم بودن اينها شک مي کنم؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار