چرا بعضی از استاد راهنماها اینطوری هستند؟!
درددل‌های پایان نامه‌ای یک دانشجو؛
اما یک جاهایی دانشجو جماعت با کمال ادب و متانت یک متن محترمانه به استاد راهنما پیامک می‌کند و منتظر جواب می‌ماند ...
تعداد نظرات: ۶
فاطمه
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
حرف دل منو گفتي. دچار افسردگي شدم. از يه طرف ميگم من کم کاري کردم، از طرف ديگه هم ميگم پس استاد راهنما براي چيه؟! خسته شدم
بدون نام
-
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
حق داريد متاسفانه برخي اساتيد محترم برخلاف انتظاري که از جايگاهشون ميره زياد به دانشجوهاشون فکر نمي کنند اما بعضي ديگه از اساتيد به جرات مي تونم بگم دانشجوهاشون بخشي از زندگيشون هستند و عليرغم پرکاري براي تک تک اونها برنامه دارن.
بدون نام
-
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
جانا سخن از زبان ما ميگويي.دردي است که انگار درمون ندارد.يک استاد مشاوري دارم که خون به دلم کرده نميدونم چرا قبول کرد استاد مشاورم بشه؟؟
محسن اسمعيلي
-
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
واقعا اينجوريه. بايد فکري کرد...
علي
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
خدا پدر شما را بيامرزد!
بنده به عهنوان يك استاد بايد چندبار به دانشجويان محترمي كه با بنده پايان نامه دارند اي-ميل يا پيامك بفرستم يا زنگ بزنم كه بيايند و دنبال كارشان را بگيرند يا در جلسات گروه شركت كنند ولي خبري از آنها نشود؟ چرا همه چيز را وارونه منعكس مي كنيد؟
آيدا
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
باز استادان اينچنيني شماره به دانشجو مي دهند و در جواب پيامکشان به okاکتفا مي کنند. در مورد استادي که فقط يک آدرس ايميل به دانشجو مي دهد و آن هم صرفا جهت اطلاع! چه بايد گفت؟ واقعا استاد راهنماي گرامي من چه طور مي تواني بگويي ميل شما را پس از چند روز نديدم؟ يا ديدم ولي بازش نکردم؟؟! جاي تاسف دارد. هر چند در همين دانشگاه ما استادي هم هست که در قبال پذيرش حتي مشاوره ي يک پايان ناه به شدت احساس مسئوليت مي کند. پس لطفا به من نگوييد سرتان شلوغ است من جز انجام وظيفه انتظاري از شما ندارم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار