به گزارش خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی پنجشنبه با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد.
بنا بر این گزارش، دکتر محمدرضا نظری، مشاور عالی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری؛ دکتر احمدرضا فتوّت، مدیرعامل هواپیمایی ماهان و مدرس روابط عمومی؛ مهندس کیمیایی، متخصص اصول و فنون مذاکره؛ مرضیه کثیری، متخصص و کارشناس ارشد ارتباطات و کمپین های بازاریابی و علی پاکزادیان مقدم، مدیرعامل مبنا مدیران و مشاور عالی بازاریابی و برندینگ سخنرانان این مراسم بودند.
علی پاکزادیان مقدم از سخنرانان این کنفرانس در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص این برنامه گفت: کنفرانس ملی بازاریابی و فروش در این دوره با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد و به منظور نکوداشت مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد، استاد برجسته علوم ارتباطات به نام ایشان نامگذاری شد؛ همچنین در این کنفرانس از دکتر احمدروستا به عنوان پدرعلم بازاریابی ایران تجلیل به عمل آمد.
وی اظهار داشت: این کنفرانس چهارمین دوره از برگزاری سلسله کنفرانس های بازاریابی و فروش است که با موضوعات مدیریت مشتریان، برندسازی و کلیات بازار و فروش توسط مبنا مدیران برگزار شد و در این دوره نیز رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی، چهارمین حلقه اتصال این زنجیره بود.
مدیرعامل شرکت مبنا مدیران میعاد اظهار کرد: معرفی ارتباطات یکپارچه بازاریابی، بررسی مفاهیم کاربردی مدرن در بازاریابی، نقش تبلیغات موثر در وفادارسازی مشتریان، تاکتیک های نوین مذاکره، روابط عمومی عملیاتی و روش های بازاریابی در فضای مجازی و رسانه های نوین را از جمله محورهای مورد بحث در این کنفرانس بود.
پاکزادیان در تشریح اهداف برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی در کشور، معرفی روش ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی و بهره گیری از فناوری های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه از اهداف مهم برپایی این کنفرانس محسوب می شود.