تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به همراه ۴ مرزبان ایرانی به رابط ایران
پیکر شهید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.
تعداد نظرات: ۱۱
davarzan
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
مسئول روابط عمومي سپاه سبزوار گفت: نيروي بسيجي پس از امر به معروف و نهي از منکر در يکي از روستاهاي شهرستان سبزوار به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ستوان يکم پاسدار محمدعلي ياوري در گفتگو با بصير سبزوار اظهار داشت: آقاي محمد نهالداني از بسيجيان روستاي نهالدان سبزوار پس از اينکه متوجه شرب خمر چند جوان شرور در جريان يک عروسي در روستا شد، اقدام به فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر نمود که در پي آن مورد ضرب و شتم اين اراذل و اوباش قرار گرفت.

وي افزود: اين پيرمرد دريادل بسيجي پس از اينکه متوجه مي شود اين افراد در زميني که به نام مسجد روستا وقف شده است مشغول خوردن مشروبات الکلي هستند به ايشان معترض گرديده و بطري مشروبات را از آنان مي گيرد که متاسفانه اين جوانان شرور با وي درگير و ايشان را از ناحيه سر و صورت به شدت مصدوم مي کنند.

وي ادامه داد: نکته اي که در اين ميان دلهاي غفلت زده را بيدار مي کند جمله زيباي اين عزيز بسيجي در هنگام امر به معروف و نهي از منکر است که مي گويد “حاضرم به خاطر اين امر به معروف و نهي از منکر در همين جا شهيد بشوم اما نگذارم شما در خانه خدا فعل حرام انجام بدهيد”.

مسئول روابط عمومي سپاه سبزوار خاطر نشان کرد: اين افراد شرور رذالت خود را به انتها رسانده و به منزل و خانواده اين بسيجي عزيز حمله نموده و تمام شيشه هاي منزل را شکسته و خانواده ايشان را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند.

ياوري تصريح کرد: از اين افراد که ? نفر و با هويت معلوم هستند تاکنون تعدادي دستگير و مابقي نيز تحت پيگرد قانوني هستند.

ياوري ضمن اشاره به شهادت اخير شهيد خليلي طلبه بسيجي ناهي از منکر در تهران اظهار داشت: قطعا اگر اين فريضه الهي در بين ما احيا شود و همه آحاد جامعه خود را ملزم به امر به معروف و نهي از منکر بدانند ديگر شاهد اين جسارتها و گستاخي ها نخواهيم بود و با احياي اين امر در حقيقت ضريب آرامش و امنيت جامعه نيز بالاتر خواهد رفت.
اميرحسين
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
سلام خداروصدهزارمرتبه شکر.دم همهي اونايي که براي آزاديشون تلاش کردن گرم.
نيما
-
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
نگفتن حقوقدانانِ ديپلمات!!! سربازانمون رو با چي معامله کردن؟
داريوش
-
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
خدايا شکر...
روشن
-
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
خسته نباشن واقعاً!!! با چه رويي ميخوان پيکر شهيد رو به خانواده‌ش تحويل بدن؟!
سعيد
-
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
بايد انتقام شهيد دانايي فر رو طوري بگيرن که هم مسلکان اين جيش الشيطان در سوريه خودشان را خيس کنن
آرش
-
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
32 تا تروريست آزاد کردن تا 4 تا مرزبانمون آزاد بشه
ميترسم پس فردا با اون 32 تا بيان 260تا ديگه رو بگيرن و اين داستان ادامه داشته باشه...
يعني بدترين راه برا آزادي گروگانا اين نشون دهنده ضعف بود
گمنام
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
اين عمل نشان از ضعف وزارت اطلاعات بوده که 32 در قبال 4 نفر.عبدالمالک چه جور دستگير شد؟؟؟؟
اون کجا و تلاش آقايان مسئول در اين جريان کجا؟؟
بدون نام
-
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
بابا وزارت کشور که تکذيب کرده!!!
محمدي
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
قضيه 32 در قبال 4 1 رو که از کامنت ها خوندم ياد قضيه سالهاي پيش تبادل اسراي حزب الله و رژيم صهيونيستي افتادم. اين که اونجا حزب الله در موضع قدرت چند ده نفر از نيروهاي اسير شده خودش رو با چند تن از نيروهاي اسراييلي تعويض کرد حق در برابر باطل بود و البته حق در موضع قدرت ولي اين جا .... قضيه بر عکس شده انگار. ما در موضع ضعف برخورد کرديم و همه اش هم به خاطر برخورد محافظه کارانه و ذليلانه ديپلمات هاي ما در برابر برخي کشورهاي به اصطلاح ابر قدرت است.... انان که خواب امريکارا ديده اند خدا بيدارشان کند
حق جو
-
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
عالي بود برادرم
ارسال نظرات
آخرین اخبار