نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های مجردی و متاهلی اعلام شد
برای سال تحصیلی جدید؛
به پیشنهاد معاونین دانشجویی دانشگاه‌‌های منتخب کشور و تایید و تصویب هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان، اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی مجردی و متاهلی ملکی در سال تحصیلی 94-93 اعلام شد.
تعداد نظرات: ۴
رنجنامه ی یک دانشجوی خوابگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
سلام
دو سال است که در دانشگاه ص ق درس میخوانم.از همان اول تفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاه ها به شدت مشهود بود.اعم از کوچکی و چیز های دیگر.
با هزار التماس خوابگاه به ما تعلق گرفت با اجاره بهای 240 هزار تومان.این درحالی است که ما دانشجوی روزانه بودیم.سال بعد خوابگاه استیجاری ما عوض شد و اجاره آن به 350 هزار تومان افزایش یافت.دورافتادگی این خوابگاه از شهر به کنار ،هزینه های دیگری که علاوه بر خوابگاه در طول ترم برای دانشجوی شهرستانی بود هم به کنار.امسال هم به احتمال 100 درصد هزینه خوابگاه از این هم بیشتر میشود.
ادامه...
رنجنامه2
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
هفته پیش وقتی به پرتال دانشجوییم سر زدم دیدم که نوشته هشتاد و چهار هزار تومان بدهی. بعد که پیگیر شدم متوجه شدم که هیئت امنا تصویب کرده است که از ورودی های 91 به بعد ،هر ترم حدود 21 هزار تومان بگیرند.باز هم تاکید میکنم که من دانشجوی یک دانشگاه دولتی در مقطع کارشناسی روزانه هستم.
من نمیدانم این حرکت که هیئت امنا تصویب کند پول از دانشجوی دولتی که دو سال است آنجا درس میخواند گرفته شود،چقدر وجهه قانونی دارد ولی اگر قرار است پولی گرفته شود چرا مایی که در این چنین دانشگاهی با امکاناتی بسیار کم درس میخوانیم گرفته شود.چرا سای دانشگاه ها این پول را از دانشجویانشان نمیگیرند؟آیا معنای تحصیل رایگان این است ؟ آیا این عدالت است؟.
ادامه...
رنجنامه3
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

خبرگذاری دانشجو! ما دستمان به جایی نمیرسد.وزارت علوم هم که الحمدلله والمنه روی هواست فعلا. تنها جایی که من میشناسم که با اودرد و دل کنم شما هستید.شمامدعی هستید که صدای دانشجویان هستید.پس خواهش میکنم صدای ما را هم به گوش ملت و مسئولین برسانید.
"یاعلی"
یه آدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
چه خبره ؟ هر ترم بیشتر از ترم قبل! بدون اینکه خدمات بهتر بشه. بهتر شدن حالا پیشکش،مرتب داره اوضاع خوابگاه ما بدتر میشه و اجاره بها بیشتر!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار