آیات عظام نوری همدانی و علوی گرگانی به همراه جمعی از مسئولان از رهبر انقلاب عیادت کردند +تصاویر
در چهارمین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی از حضرت آیتالله خامنهای عیادت و برای بهبود و سلامتی کامل ایشان دعا کردند.
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو» در چهارمین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی از حضرت آیتالله خامنهای عیادت و برای بهبود و سلامتی کامل ایشان دعا کردند.
همچنین آیت الله راستی کاشانی، نماینده آیت الله وحید خراسانی، تعدادی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه استانها، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزههای علمیه، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی و جمعی از شخصیتها و مسئولان نظام در بخشهای مختلف نیز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود هر چه سریعتر ایشان را از خداوند مسألت کردند.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)




لینک کپی شد
گزارش خطا
عکس آخری خیلی قشنگ بود... اشکمو درآورد...
ان شاء الله خوب بشن سریع تر
ان شالله همیشه سلامت باشن...
خودم و خانواده ام به فدایت آقا جان
عجب عکسی
دلم میسوزه برا این بنده خدایی که همه رو منفی داده