شکاری: دلم به حال دانشجویان علوم سیاسی می‌سوزد/منتظری: برخی پژوهش‌های کشور مگسی است/نیمروزی: تازه تشخیص داده‌ایم علوم انسانی با مبانی دینی ما مطابقت ندارد
نخستین میزگرد بررسی سیاست ابلاغی "علم و فناوری"در کشور-2؛
میزگرد بررسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه "علم و فناوری" به صورت پایلوت کشوری با حضور اساتید برجسته استان گلستان به نمایندگی "خبرگزاری دانشجو" و همکاری پایگاه خبری "گلستان ما" برگزار شد.
تعداد نظرات: ۲
سحر بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
سلام و وقتتون بخیر
من دانشجوی مدیریت هستم یادمه یه روز سر کلاس بحث اسلامی بودن مدیریت در اکثر سطوح کشوری چه خصوصی و چه دولتی بود
آخرش ما و استاد مون به این نتیجه رسیدیم این مدیریتی که الان داریم اسلامی نیست و باید علوم اسلامی از منابع اسلامی گرفته بشه و بر اساس اون تدریس بشن ولی یه سوال مطرح شد که سرجوابش به نتیجه نرسیدیم اونم اینه " کی اینکار رو انجام بده؟" استاد میگفت دانشجوها، دانشجو ها میگفتن هیئت علمی باید یه فکری کنه! سوالی که آخر به جواب مناسبش نرسید.
سحر بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
وقتی من مدیریت بازرگانی دریا میخوام پایان نامه ام تو رشته خودم و گرایش خودم اما با مبانی اسلامی باشه و استاد مشاورم نتونه تو این زمینه بهم کمکی کنه من دانشجو چطور میتونم؟ وقتی استادی که میاد سرکلاس برای درس توسعه میگه برای توسعه اقتصادی باید هزینه بدیم باید بعضی از ارزش ها تغییر کند تا بتونیم پیشرفت کنیم پپیشرفت اونهم براساس تئوری هایی شکست خورده و خاک خورده که کمونیست هم با آن نتوانستند به نتیجه برسند این استاد و این دست اساتید میتوانند تعالیم اسلامی را تبیین کنند؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار