کد خبر:۳۹۴۷۴۰
رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد:

ایجاد اعتماد بین صنعت و دانشگاه از جمله اهداف دفاتر ارتباط با صنعت است

رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد گفت: ایجاد اعتماد بین صنعت و دانشگاه از جمله اهداف اصلی دفتر ارتباط با صنعت است و ما در تلاشیم تا با شناسایی فارغ التحصیلان و متخصصان و همچنین بررسی نیازهای صنایع، آن‌ها را به یکدیگر معرفی کنیم.

ابویی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، با اشاره به مشکلات در رابطه با ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: هر سازمانی اعم از تولیدی و خدماتی در شرایط حاضر باید مشتری مدار باشد تا بتواند با شناسایی نیازهای مشتری خود، در راستای توسعه هرچه بیشتر گام بردارد

 

وی افزود: دانشجویان در دسته اول مشتریان دانشگاه و بخش خصوصی و یا دولتی و در دسته دوم نیز مشتریان ما هستند که باید در راستای تامین نیازهای آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

 

رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد بیان کرد: یکی از مشکلات مهم ما عدم توجه به ارتباط با مشتریان بیرون از سازمان یا‌‌ همان بخش خصوصی است، به گونه‌ای که بتوانند از توانمندی استاد و دانشجو و فارغ التحصیلان استفاده کنند.

 

ابویی تصریح کرد: ما از طرفی فارغ التحصیلان بسیار خوب و از طرفی نیز نیازهای معطل مانده‌ای در محیط کار داریم، اما متاسفانه تابه حال نتوانسته‌ایم از این پتانسیل برای رفع مشکلات ذکر شده استفاده کنیم.

 

وی در پایان گفت: ایجاد اعتماد بین صنعت و دانشگاه از جمله اهداف اصلی دفتر ارتباط با صنعت است و ما در تلاشیم تا با شناسایی فارغ التحصیلان و متخصصان وهمچنین بررسی نیازهای صنایع، آن‌ها را به یکدیگر معرفی نماییم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار