به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، کُماسی، دبیر علمی کنفرانس مدیریت تبلیغات در نشست خبری کنفرانس مدیریت تبلیغات که امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما با شرکتهای مختلفی که نقش صاحبان آگهی را ایفا میکند تماسهای برای شرکت در کنفرانس مدیریت تبلیغات داشتهایم و این شرکتها، شرکتهایی هستند که معمولاً تبلیغات زیادی را انجام دادهاند امیدواریم که در این کنفرانس شرکت کنند.
وی تسهیم کردن تجارب شرکت هارا از اهداف این کنفرانس دانست و افزود: تسهیم کردن تجارب اخیر تبلیغات یکی از اهداف این کنفرانس است، شرکتهای که در عرصه تجارت فعالیت دارند و یا موسسات غیرانتفاعی تجارب مثبت و سازندهای دارند و ما از آنها دعوت کردیم که آنچه را آموختهاند با ما و سایر مخاطبین کنفرانس به اشتراک بگذارند.
دبیرعلمی کنفرانس مدیریت تبلیغات با تأکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت برای هم اندیشی مدنظر ما هستند، گفت: حدود ۱۰۰ شرکت مدنظرمان است که یکی از موسساتی که به آن مراجعه میکنیم اتاقهای بازرگانی است و تا الان گفتگوهایی با آژانسهای تبلیغاتی و موسسات تحقیقاتی داشتهایم.
وی در ادامه بیان داشت: یکی از آسیبهای ت بلیغات در جامعه بحث فقدان تحقیقات در تبلیغات است، تبلیغات علم و هنر و گفتگو و تعامل با مخاطبین است.
کُماسی در پایان خاطرنشان کرد: نقش جایگاه شرکتهای تحقیقاتی در بازار یکی از مهمترین اهداف ماست و اینکه تحت تاثیر چه عواملی یک خریدار محصول را خریداری میکند و بازخوردهای حاصله از آن را هم بررسی میکنیم چرا که این مقولات تا الان مغفول مانده است.