آخرین اخبار:
کد خبر:۴۰۲۳۵۶

رشد ۷۴ درصدی حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و بهداشتی تهران

۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت چهار روز جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در زمینه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به نمایش می گذارند.

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، از ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی، اعلام آمادگی شرکت های خارجی به منظور حضور در نمایشگاه امسال دور از انتظار بوده است و رشدی 74 درصدی را نشان می دهد.

 

براساس این گزارش، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی(ایران بیوتی و کلین) که در نوع خود بزرگ ترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود، 237 شرکت داخلی و 63 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

 

در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی شرکت ها و نمایندگانی از12 کشور مختلف جهان شامل، ترکیه، آلمان، هندوستان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، مالزی، امارات متحده عربی، تایوان و کره جنوبی نیز جدید ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

 

رییس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی از رشد قابل توجه نمایشگاه بیست و دوم خبر داد و گفت:امسال متراژ کل فضای برگزاری نمایشگاه نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد یافته است.

 

مرادی اضافه کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی امسال همچنین از نظر شرکت های داخلی حدود 15 درصد و شرکت های خارجی 74 درصد رشد یافته است.

 

مجری ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی با بیان اینکه شناساندن و معرفی محصولات جدید یکی از اولویت های برپایی این نمایشگاه است، اظهار داشت:تولید کنندگان و شرکت های حاضر در این نمایشگاه، آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه ، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی وتحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور، مهمترین اهداف برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته است.

 

مرادی اضافه کرد:این نمایشگاه در فضائی به مساحت حدود 25 هزار متر مربع در سالن های 38-38A- 35-31A-31B -A41-41B-18و فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

 

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی نمایشگاه از 4 تا 7 اردیبهشت هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدیدعلاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار