بانک‌ها در رونق؛ دلالی در اوج؛ تولید در رکود
گزارش/
بسیاری از کارشناسان اقتصادی کشورمان بر این اعتقادند که یکی از مهمترین عوامل رونق و شکوفایی تولید در هر کشوری، همراهی و مساعدت نظام بانکی است. اما پرداخت سودهای هنگفت و بالایی که در سال‌های اخیر از سوی بانک‌ها و موسسات پولی و مالی به سپرده‌های مردم تعلق پیدا می‌کرد این شاعبه را در ذهن ایجاد می‌کند که بانک‌ها با این پول‌ها که به عنوان امانت در نزدشان گذاشته شده است، چه فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند که به این میزان سوددهی دارد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
مرگ بر ربای سازمان یافته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
به من تولید کننده ۷ درصد وام ۳۰۰ میلیون تومان داده اند ۴۰۰ میلیون از جیب خرج کرده اند به بهانه عرم تمدید پروانه بهره برداری که من مقصر نیستم سازمان های دولتی بزرگترین سنگ انداز تولید ند بهره را به عنوان جریمه ۲۸ درصد محاسبه می کنند
جنبش شورش علیه طمع
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ربا و خرید و فروش ارز و طلا و زمین و ... بالاخره باید راه هایی باشه که اینا بتونن ساختمونا و برج های خوشگل و شیک بسازن!!!
نظام بانکی ربوی بر معیشت مردم چنبره زده و مسلطه و ما هنوز خودمونو به نفهمی می زنیم!!!!
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
من یک گلخانه دو سال ا ست راه انداخته ام ۳۵ سالم است. ۳۰۰ میلیون از بانک وام گرفتم ۲۰۰ م به خانواده بدهکارم.
ولی در این رفت و آمدهای اداری پوستم کنده شده است. ۱۰ کارگر خانم و یک مرد در استخدام دارم. ۸ ماه است دنبال پر،انه بهره برداری ام . اما محیط زیست گیر داده و تا الان پروانه نداده. از طرفی بانک به خاطد عدم ارایه پروانه ۱۸ م مرا جریمه کرده. از این همه ظلم به کجا پناه برم. فقط برخی اوقات به این فکر می افتم که خودم را جلوی بانک آتش بزنم. سه سند در رهن بانک گذاشته ام ، دوباره این مسیر را باید بارها بروم. بار اول مادرم مادر شوهرم را برده ام برای امضا دوباره بعد دو سال دوباره باید بروم. اول گفته اند ۷ درصد سود. حالا با تمام جرایمی که بریده اند ۲۴ درصد حساب می کنند. در آلمان ۱.۵ درصد است. !
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار