اگرمذاکره کنندگان از خطوط قرمز بگذرند واقعیات را به مردم می‌گوئیم/ آمریکا به یک «دُن‌کیشت» تبدیل شده است
ولایتی:
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت:‌ کسانی که مذاکره می‌کنند و در متن جریان مذاکرات هسته‌ای هستند، جز اینکه خطوط قرمز را رعایت کنند، چاره‌ی دیگری ندارند. اگر روزی خدای‌نکرده از این خطوط گذر کنند، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در مسائل اساسی، محرمانه و غیرمحرمانه با مردم نداریم و واقعیات را به مردم خواهند گفت.
تعداد نظرات: ۶
محمدحسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
خیانت ایشان در جریان مناظرات انتخاباتی فراموش شدنی نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
باسمه تعالی
جناب ولایتی خوبی؟ از ائتلاف چه خبر؟ بنده به شخصه برای حرف کسی که خلف وعده کرده هیچ اهمیتی قائل نیستم. ضمنا الآن که به سبک مورد علاقه جنابعالی مذاکره می شود شاهد نتایج شگفت آوری هستیم که فقط کافیه یکی سواد داشته باشه و متن لوووووووزان را بخواند تا متوجه شود که چه بلایی سر مملکت آمده.
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
سلام
تيتر خبر چيست؟منظور آقاي ولايتي چيست؟ مگر بيان واقعيات چيست كه هشدار همراه خود دارد.ما بچه بوديم خلافي از سر كودكي مي كرديم مادرمان مي گفت اگه حرف گوش نكني و اينها همه چيز را بابا كه شب آمد ميگم ماهم حرف مادرمان را گوش مي كرديم .اما اين براي آن دوران مناسب است نه براي حكومت داري و جزئيياتش بخصوص مذاكرات !!!واقعياتي كه هشدار دهنده باشد جاي تامل دارد و حتما بايد گفته شود قبل از اين كه دير شود. انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
چی شد آقای ولایتی؟؟!! شما که بعد از ژنو می بالیدید به این که تیم فعلی شاگردان شما بوده اند، حالا نگران عبورشان از خط قرمز هستید؟؟
چی شد آقای ولایتی؟؟!! شما که در مناظره ها می گفتید تیم آقای جلیلی مذاکره بلد نیست، حالا که شاگردان پر افتخار شما سر کار هستند طرف مقابل بد عهد است؟؟
واقعا بعد از اینهمه سال سیاست پیشگی تازه دشمن را شناخته اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
با سلام. با عراق 1600 کیلومتر مرز مشترک داریم . نه 1200؟
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
حالا چی شد مثلا. 400 کیلومتر دیگه به نظرت کجاست؟ بجای شلوغکاری شیطنت محتوا رو درک کن. الکی فقط دنبال گیر دادن و ایراد در اوردن از همیم که این غربی ها و آمرکایی ها هم پر رو شدن هی میگن اینا اختلاف دارن بزارین بزنیم تو سرشون.
ارسال نظرات
آخرین اخبار