به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، حمید بروغنی با بیان اینکه شناخت مشتری، کیفیت و خدمات پس از فروش اهمیت زیادی در بازاریابی دارد گفت: در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وهم سطح شدن مدیریت بازار کشور با دیگر کشورها و تفکیک مدیریت از مالکیت سرمایه گذاران ، آینده بازاریابی در ایران درخشان است .
به گفته وی عدم آموزش درست یکی از خطراتی است که حرفه بازاریابی را تهدید می کند.
وی با تاکید بر اینکه صاحبان صنایع باید فلسفه کلی بازاریابی را در اولویت قرار دهند توضیح داد : شناساندن بازاریابی به صاحبان صنایع، فقط مدیران و مسوولان را در بر نمی گیرد، بلکه به تک تک افراد شاغل در هر سازمان فعال اقتصادی باید اصول بازاریابی آموزش داده شود.
گفتنی است؛ مدیران بازاریابی واحد های تولیدی و واردکنندگان می توانند با مراجعه به بخش ثبت محصول سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir در جهت فروش محصولات خود اقدام نمایند.