کد خبر:۴۱۴۹۴۶
موسس اتاق بازاریابی ایران:

آینده بازاریابی در ایران درخشان است

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت: با وجود عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی  و  تفکیک مدیریت از مالکیت سرمایه گذاران صنعت بازاریابی در ایران آینده درخشانی خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، حمید بروغنی با بیان اینکه شناخت مشتری، کیفیت و خدمات پس از فروش اهمیت زیادی در بازاریابی دارد گفت: در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وهم سطح شدن  مدیریت بازار کشور با دیگر کشورها و تفکیک مدیریت از مالکیت سرمایه گذاران ، آینده بازاریابی در ایران درخشان است .

 

به گفته وی عدم آموزش درست یکی از خطراتی است که حرفه بازاریابی را تهدید می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه صاحبان صنایع باید  فلسفه کلی بازاریابی را  در اولویت قرار دهند توضیح داد : شناساندن بازاریابی به صاحبان صنایع، فقط مدیران و مسوولان را در بر نمی گیرد، بلکه به تک تک افراد شاغل در هر سازمان فعال اقتصادی باید اصول بازاریابی آموزش داده شود.

 

گفتنی است؛ مدیران بازاریابی واحد های تولیدی و واردکنندگان می توانند با مراجعه به بخش ثبت محصول سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir در جهت فروش محصولات خود اقدام نمایند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
آره کاملا مشخصه!
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار