کد خبر:۴۱۸۵۰۲
۲۷و ۲۸ آبان ماه امسال؛

اولین همایش ملی برند در ورزش در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود

اولین همایش ملی برند در ورزش ۲۷ و ۲۸ آبان امسال برای اولین بار در کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از مشهد، اولین همایش ملی برند در ورزش به طور تخصصی به یکی از حوزه های حرفه ای در بازاریابی ورزشی می‌پردازد. این همایش با یک رویکرد بلندمدت و متداوم کار خود را آغاز کرده است.

 

این همایش با هدف «توسعه علم برند در صنعت ورزش» و با شعار «ورزش، برند، ارزش» برگزار می‌شود.

 

محورهای این همایش مفاهیم نوین در برند (وجه، هویت، ارزش ویژه ، معماری، ارزش گذاری و...) برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، مدیریت، توریسم و...) برند سازمانی (اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها، حامیان مالی و ...) برند شخصی برند، ارتباطات و رسانه (اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و ...) برند و کارآفرینی (کسب و کار، خلاقیت، نوآوری و...) برند و بین الملل برنامه های همایش ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی مرتبط با موضوعات روز برند ورزشی ارائه مقالات پژوهشی در دو بخش سخنرانی و پوستر حضور مسئولان کشوری و استانی، چهره ها و اساتید جامعه ورزش حضور قهرمانان ملی و بین المللی به عنوان برندهای شاخص ورزش کشور رونمایی از چند سند برندینگ در حوزه صنعت ورزش کشور انتخاب برندهای برتر ورزشی و اهدای تندیس انتخاب برندهای برتر حامی ورزش و اهدای تندیس تاریخ های مهم می‌باشد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار