روحانی: مذاکرات مسأله همه کشور است/لاریجانی: مهم است که حس کنیم که در یک جبهه واحد قرار داریم
در ششمین نشست دولت و مجلس عنوان شد
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای به مرحله حساسی رسیده است، گفت: مذاکرات مسأله همه کشور است و امیدواریم با کمک مجلس و حمایت مردم ضمن احقاق حقوق ملت و تأمین منافع کشور به نتیجه قابل قبول و خوشحال‌کننده دست یابیم.
تعداد نظرات: ۵
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
نه دکتر جون اشتباه نکن مذاکرات همه مسئله شماست که به بهانه مذاکرات برگه برنده داشته باشی برای انتخابات مجلس و دور بعد ریاست جمهوری وگرنه پرونده مذاکرات 12ساله داره راه خودش می رفت وملت هم دارن راه عزت و غیرت رو با تمام توان ادامه میدادند شما اومدی حساسش کردی و حالا دولت شده دولت مذاکرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
میگم نا همه ی کابینه ی روحانی درگیرمذاکراته ، یه رای گیری بکنیم یه دولت بیاریم سر کار کارای مملکت رو بکنه و صنعت و کشاورزی و ... رو رسیدگی کنه ، آقای روحانی و وزراشم به مذاکرات ادامه بدند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خوشبختانه یا متاسفانه ؛ این علی لاریجانی ، آن علی لاریجانی نیست .....الان دیگه همه چیز آرومه و مجلس و دولت چقدر خوش بختند!....ای کاش یکبار کارها ، رفتار و برخودهای 2گانه ی گذشته ی و حال آقای لاریجانی رو زیر ذربین می بردید . با یک دولت سیاست تقابل و با دولت دیگری سیاست تعامل.
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مذاکرات مسئله ی همه کشور است، اما همه ی مسئله ی کشور مذاکرات نیست
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آقای لاریجانی حدود 4 سال طول کشید تا لفظ فتنه بر زبان شما جاری شد و این نشان از ناباوری از فتنه بود حالا هم که عملکرد آقای حقوق دان در موضوع هسته ای باعث پرروئی دشمن شده و وی آب و نان کشور را به این موضوع گره زده بازهم از شناخت زمان عقب مانده اید و با تغییرات در طرح دیروز مجلس زمینه فتنه آینده فراهم می شود (البته بدون قصدی) ولی بدانید خواص در این زمانها بدرد می خورند والا در زمانهای آرامش همه بدرد بخور هستند اکنون شما باید به پیروی از رهبر عزیزمان همزمانی لغو تحریمها و توافق را قانون نمایید و لازم است گفته شود این مردم اجازه انجام غیر از نظرات رهبری را به کسی نم دهند لطفا در جبهه حزب الله عمل کنید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار