چرا هاشمی چهره آمریکایی‌ها را بزک می‌کند؟
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: چه وجه منافع مشترکی ما با آمریکا داریم که هاشمی از بازگشایی سفارت آمریکا در ایران سخن می‌گویند؟ در یمن؟ در منافع تروریستی آمریکا در عراق؟ در سوریه؟ در اشغال فلسطین؟
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
معلوم است سپاه و بسیج با هاشمی مخالفن امام در سخنانش فرمود امریکا برای همیشه دشمن ما نیست شاید ان زمان همین حالا باشد هاشمی خودش بسیار انسان فهمیده و درستی است فرزندانش بد کردند چه ربطی به هاشمی دارد مگر پدر و مادر همه سارقان به فرزندانشان سرقت می اموزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
امام این جمله رو در گوشی به خود شما گفتن یا به حاج آقا خاطره؟! تحریف امام میدونید یعنی چی؟ یعنی همین افتراهایی که به امام میبندید.
نه عزیزدلم، اون چیزی که امام فرمودند این بود که آمریکا اگر شهادتین هم بگوید و ادعای مسلمانی کند هم باید به اسلامش شک کرد و جای دیگری فرمودند آمریکا دشمن اصلی ماست.
امامی که آمریکا رو شیطان بزرگ می دونستند چطور میشه حکم به دائمی نبودن دشمنی باهاش بدن؟ مثل اینکه خدا توی قرآن گفته باشه ابلیس شیطان هست ولی دشمنی باهاش همیشگی نیست. نه خیر عزیزم خداوند میفرماید: قطعا شیطان دشمن آشکار شماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
شما چکار یمن و عربستان دارید دستتان بگذارید روی کلاه خودتان مگر لبنان که اینقدر کمکشان میکنیم از ما طرفداری مکنند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ملت خودمان زیر فقر شانه هایشان دارد می شکند شما به فکر سوریه لبنان عراق ویمن هستید کمی هم به فکر کشور خودمان باشیدعرب همیشه مخالف فارس و ایران بود هست خواهد بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار