آخرین اخبار:
کد خبر:۴۲۷۵۰۳
موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

بازاریابی جهانی وظیفه اصلی در کسب و کار قرن حاضر است

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت: با وجود گسترش بازارهای بین المللی و رقابتی ، بازاریابی جهانی یک وظیفه اصلی در کسب و کار قرن ۲۱ است.

حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» بهبود استاندارد و قیمت مناسب را دلیل ضرورت وجود بازارهای جهانی دانست و افزود : شرکت های تولیدی برای ورود به مرزهای بین المللی ابتدا باید بر بازار داخلی مسلط شوند.


وی ارائه خدمت به مشتریان ، قیمت مناسب ، تصویر درخشان از برند و کیفیت مناسب را از موارد مهم برای ورود به بازارهای جهانی عنوان کرد و اظهار داشت : ایجاد بخش بین الملل در شرکت و امکان فروش از طریق شراکت و اتحادهای خارجی می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت بازارهای جهانی داشته باشد.

 

وی با اشاره به بازاریابی رسانه های اجتماعی  گفت : شبکه های اجتماعی در بازاریابی نوین امروز و تحولات فناوری توانسته اند از اهمیت ویژه ای در بین ارائه دهندگان خدمات و خریدان و فروشندگان برخودار شوند.

 

به گفته وی شناسایی مشتریان ارزشمند ، ارتقاء افزایش میزان رضایتمندی در مشتری و تبلیغات آنلاین از مهمترین موارد مهم در شکل گیری و توسعه و پایداری شبکه های اجتماعی در بازاریابی است.

 

گفتنی است؛ مدیران بازاریابی واحدهای تولیدی و توزیعی و علاقمندان به مقوله بازاریابی می توانند برای ثبت نام در سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار