عصبانی شدن مادر مهدی هاشمی طبیعی است!/ شاید «فائزه» مصاحبه‌اش را تکذیب کند
علی اصغری در جلسه پرسش و پاسخ رسانه‌ای:
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اشاره به مصاحبه فائزه هاشمی با سایت کلمه و نقل قول از عفت مرعشی مبنی بر اینکه تغییر حکومت از زندان آغاز می‌شود، گفت: عفت مرعشی از روی ناراحتی یک چیزی گفت وی در شرایط ناراحت کننده‌ای قرار دارد، در غیر این صورت این انقلاب به نفع مردم بود و هست.
تعداد نظرات: ۱۴
پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
جناب اصغری خیلی با خوشبینی از منافقین نسل جدید (همون فتنه گرها) و پدر منافقین (حاجی خاطره) یاد می کنند.
گویا فراموش کردند حاجی در سال 88 فقط به بهانه اینکه به پسرش توهین شده بود 8 ماه مملکت رو به آتش کشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
ایشون پدر معنوی اصلاح طلبان تو استان اصلاح طلب گلستان هستن استان گلستان به مهد سیاست معروفه و این اظهارات از آقای علی اصغری طبیعی است و اگر غیر این باشد باید تعجب کرد من مانده ام خبرنگار خبرگزاری دانشجو چطور در این مجلس حضور پیدا کرد و چطور این سوالات را پرسید البته آن طور که از متن پیداست در کمال ادب به این پرسش ها پاسخ داده شد
خادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
سلام. آقایی که گفتی ایشون پدر معنوی اصلاح طلبان هستن اولا معنای معنوی رو خوب به ما فهموندی. تا دیروز میگفتین آقای نورمفیدی پدر معنوی اصلاح طلبان استانه امروز علی اصغری؟
دوما فرض بگیریم ایشون اصلاح طلب هستن و باید از اصلاح طلبان حمایت کنن اما نباید عقل و منطق رو کنار بگذارن و هر چیزی بگویند که ما به شعور اصلاح طلبان شک کنیم.
سوما این زیرکی خبرنگار خبرگزاری دانشجو رو می رسونه که در جمعی حاضر شده که اصولا نباید حضور پیدا می کرده اما به دلیل اهداف والای خبرنگاری و تعهد کاری ایشون رفته در این جمع حضور پیدا کرده و از ایشون با کمال ادب و احترام سوال پرسیده در حالی که من خبر هارو پیگیری میکردم خبرنگاران منتقد دیگری در جمع حضور داشتند که توان پرسش رو گویا نداشتند.مگر خبر نگاری غیر از مطالبه گریست؟
رضاییان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
یک جوری حرف میزنن که اصلا انگار نه انگار اتفاقی افتاده.
اگه به فتنه 88 میگین اعترض مدنی نظرتون چیه ماهم برای همین دولت یک اعتراض مدنی راه بندازیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
من موافقم.نه بابا شوخی کردم.
ضمنا اگر یادتون بیاد که رئیس جمهور فرمودن هرکی بخواد علیه توافق تخریب کنه (البته معیار تخریب و یا عدم تخریب را نگفتن) من هرگز اجازه نخواهم داد، از این اظهارات باید بفهمیم که در مورد این اعتراضات مدنی و تحمل رئیس جمهور اون ... لولو برد.
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
ادم ناراحت باشه باید هرچیزی بگه
اون روزی که بچش میلیارد میلیارد اموال ملت رو میخورد باید ناراحت می شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اگر سخنی که عفت مرعشی بیان کرده اند درسته باشد باید به ایشان و خانواده شان متذکر شد که این نظام بیشترین نفع رو برای ایشان خانواده شان داشته این خودشان بودند که درست از شرایط به وجود آمده استفاده نکردنند مشکل از خود و خانواده شان بوده.........
و باید خاطر نشان کنم این سخنان اگر صحت داشته باشد عواقب بدتری از زندانی شدن فرزندشان در پی خواهد داشت. پس بهتر است خویشتن پندار باشند.
علی
United States of America
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
وا عجبا! تو چشممون نگاه میکنند و وقایع را تحریف می کنند! چه کسی پیش از اعلام نتایج خود را برنده قطعی دانست؟ چه کسی گفت که اگه "چیز" رای نیاره بریزید تو خیابونا؟ ضمنا خطاب احمدی نژاد از "خس و خاشاک" آنهایی بود که راه اعتراض غیر قانونی را پیش گرفتند نه کسانی که به او رای نداده بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
خانم عفت مرعشی چیکاره ی این کشوره! نکنه جدی جدی فکر کرده هنوز مردم به هیچ گونه اطلاعاتی دسترسی ندارن؟
معز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
میگویند دو نفر در محراب مسجدی نعوذ بالله در حال لواط بودند یکی آن دو را دید و به آنها آب دهان انداخت آن دو نفر از هم جدا شدند و او را گرفتند و پیش قاضی از او شکایت کردند که این زندیق به محراب مسجد اهانت کرده و به آن تف انداخته است حالا حکایت اظهارات آقای اصغری است که میگوید فتنه گران 88 را ول کن و به کسی که گفته فتنه گران خس و خاشاک است بچسب! هر دو مقصرند اما این کجا و آن کجا . به قول شاعر: مردم دریا کنار و مردم دروازه غار / هر دو عریانند اما این کجا و آن کجا
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
سلام علیکم
دوستان مواظب باشید که از یک حرف کوچک یک آدم کوچکتر مثل مرعشی و امثالهم کوه نسازید
و فقط به هدف فکر کنید
اینگونه اخبار و اظهار نظرهای این اشخاص جهت محک زدن مردم است
که اگر واکنش تند نشان دهند قافیه را باختند
و اما
اگر با منش درست و با فکر جلو بروید. دشمن عقب نشینی میکند
لذا
عصبانی نشوید
چاره جویی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
آقای اصغری دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی سلام علیکم. احتراما به عرض می رساند: آیا از نظر شما به آتش کشیدن حسینیه و مسجد و تخریب آنها و پاره کردن عکس نائبان امام زمان عج(امام خمینی ره) و شعار بر ضد اصل اساسی ولایت فقیه یک اعتراض مدنی است؟ یا یک حرکت داعشی و تروریستی؟ ضمنا آیا شما وکیل وصی عفت مرعشی هستید که غلط هایش را اصلاح می کنید. اگر این حرف را - زبان گوینده اش لال باد- که صراحت در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، یک فرد عادی می زد او را هزاران بار به صلابه نمی کشیدید. دیگر زمان شما ورشکسته های سیاسی مدعی اصلاح طلبی تمام شده است. بهتر است شما و رهبرن فتنه (موسوی و کروبی و خاتمی)به گوشه ای بخزید و باقی عمر به توبه و انابه و تضرع بگذرانید، شاید خداوند از سر تقصیراتتان بگذرد.
پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
کی این آدم کم اطلاع رو دعوت کرده برای سخن رانی!
حاجی
یا کم اطلاعی یا مغرض. احمدی نژاد به 47 میلیون که در انتخابات شرکت کرده بودند گفت مردم و عده قلیلی را خس و خاشاک نامید
خب جریان نفاق هم از این تعبیر سوء استفاده کرد و با عوامفریبی احساسات مردم را تحریک کرد.
شما جزو کدامی؟ جزو عوامفریب ها یا گول خورده ها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
به درک که ناراحت می شود این همه گند زده اند خون ملت راشیشه کرده اند هر غلطی توانستند کردند حالا برای مجازاتی که پشیزی ارزش ندارد خودشان را به گریه وزاری و.... می زنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار